18 Temmuz 2012 Çarşamba

Arkadaşa şarkı önermek

Hani bazı şarkılar vardır. Dinlemeye doyamazsın. Sürekli dinlersin. ama daha çok şey yapmak zorunda gibi hissedersin. Payşalırsın, yetinemezsin de arkadaşına özellikle gönderirsin. Heh işte öyle sevdiğiniz bir şarkı düşünün. İşte benim de öyle bir şarkım vardı. Gönderdim arkadaşıma. Verdiği ilk tepki “Eh işte. Ama sarmadı beni pek.” O anki bozulmamı hepiniz zaten hissedebilirsiniz. Ertesi gün mırıldanırken bi meldoye eşlik etmeler falan başladı. Neyse birkaç gün sonra o mırıldanmaya başladı. Birkaç gün sonra da o paylaştı. Hem de üzerine “Sizin için çok güzel bir şarkı keşfettim.” gibi bir şey yazarak.
Şimdi gel de sövme işte buna. Gelde belasını sikme, ecdadına kayma.
Bu olayın sonunu da görüyorum. Birkaç gün sonra da dinleyeyim diye bana link atar oruspu.

1 yorum:

  1. Bir arkadaşıma şarkı önerdim böyle. Kız o an çok tepki vermedi, ama Facebook'ta falan sürekli paylaşıyor bunu. Bir de insan sahipleniyor şarkıyı böyle anlarda. O çok pis bir şey işte.

    YanıtlaSil