25 Temmuz 2012 Çarşamba

Bu gece Matiz gecesiymiş meğersem.

Önümde kahve ve çekirdek, bilgisyara oturdum. Hayır bu hazırlık dizi ya da film izlemek için değil. bu hazırlık müzik dinlemek için. Öyle çok kafaya takmışım ki, “Oturup müzik dinleyeceğim!!” diye geçiyorum bilgisayarın başına. Arada telefonuma bakıyorum, sigara yakıyorum falan.
Gözlüğümün üzeri hep parmak izi olmuş, bulanık görüyorum artık. Kaç zamandır evdeyim ve çok sıkıldım. Hiçbir şeye odaklanmıyorum, bakıyorum ama dikkat etmiyorum. O yüzden farketmemişim gözlüğümün pisliğini. Bi sileyim artık dedim. Önce müziği durdurup, tişörtüme sildim gözlüğümü. Sonra müziği geri açtım. Kafayı yiyorum sanırım.
Olsun, kayışımız koptu artık ama olsun. Zaten sağlam değildi. Buyrun siz de şarkı dinleyin.
Bu gece Matiz gecesiymiş meğersem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder