18 Temmuz 2012 Çarşamba

En çok da MFÖ'nün Fuat'ına üzülüyorum. Ben ki MFÖ'yü gerçekten çok sever, neredeyse tüm şarkılarını bilirim, ama Fuat'ın soyadını hatırlayamadım. İnternet baktım da hatırladım Güner olduğunu. Mazhar'la Özkan kurtarmış kendini. Mazhar müziklerinin yanında bir de televizyonda boy gösteriyor. Özkan zaten dizilerle buldu yolunu.
Garip olan şu ki, Özkan Uğur'u ya da Mazhar Alanson'u televizyonda gören kişilerin onların MFÖ üçlüsünde olduğunu bilmediğine şahit oldum. Türk Müziğinin gelmiş geçmiş en iyi müzik gruplarından biri olan MFÖ'yü halkımızın tanımaması çok garip değil mi sizce de? Birkaç şarkısı bilinse de o şarkıların MFÖ'ye ait olduğunu bilmiyorlar. Ve bu adamların televizyonda tanınması beni çok üzüyor. Ülkemizde müziğin bu kadar önemsiz olması beni çok üzüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder