16 Ağustos 2012 Perşembe

Birine hakaret etmek istiyorsan, dinlediği müziği beğenmediğini söyle.


Benim için en büyük hakaretlerden biri olur sanırım bu. Dinlediğim müziği beğenmiyor olabilirsin, sana hitap etmiyor olabilirsin, hatta tarz şarkıcı ya da şarkıdan nefret ediyor olabilirsin, ki bu çok doğal. Buna lafım yok. Herkes her şeyi sevecek diye bir şey yok elbet. Ama bunu gelip de bana söylüyorsan, hem de bunu bana -kendince- aşağılayıcı bir şekilde söylüyorsan senin o ağzını yüzünü kırarım. Müziğime söylenen söz bana söylenmiş gibidir. Müzik benim beynimdir, ruhumdur, kişiliğimdir; keza senin de. Hani ailenden biri hakkında birileri kötü konuşunca sinirlenirsin ya, müziğim hakkında konuşunca ben daha çok sinirleniyorum çünkü kasten bana yapılan hakarettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder