21 Ağustos 2012 Salı

Bugünlerde salaklık diz boyu.

Bugünlerde öyle salağım ki sormayın.
Dün gözlüğümle denize atladım. Onu buradan okuyabilirsiniz.
Hadi dedim gözlük gitti, bari bir şeyler değiştirelim, saçımı kestirip lens alayım. E tamam her şey güzel.
İnternette lens siparis vereyim dedim. Verdim de. Eskiden kullandığım lensimden sipariş verdim. Kredi kartı bilgilerini girdim, ödeme yapıdı, sipariş onay beklliyor şu an. Ama iki gündür dünya salaklık rekorunu kıran ben, göz numaram olan -2.50yi girmediğimi, siparişte -10 yazdığını sonradan farkettim. Tabi iş işten geçti, kredi kartına girdi o kadar para, şimdi de arıyorum iletişim numarasını, kapalı. Hayır hadi ben salağım, bir iş yeri nasıl cep telefonu kullanır, hadi kullandı nasıl kapalı olur o telefon?!
Sikeyim böyle işi. Ben gidiyorum artık buralardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder