8 Ağustos 2012 Çarşamba


Büyük Ev Ablukada - Çıldırmıcam

Bir gün yine canım sıkkın. Ama öyle böyle değil. Her şeyi boşvermişim. Kendimi acı kahvelere, sigaraya vurmuşum. Bilge'yle konuşuyorum o ara. Anlattım işte olanları. O kadar kötüyüm ki ders falan da çalışmıyorum. Bildiğin hayat beni sikmiş atmış yani. Sonra Bilge aradı, açmadım ben de tabi, meşgule aldım.

Zaten olanlar ondan sonra başladı. Ben kendimi salmış mal mal etrafa bakarken telefonuma mesaj geldi. Mesaj sesim de 'tek bip'. Telefona uzandım baktım bir kez daha bipledi. Sonra baktım telefon kafayı yedi. Bipbipbipbipbipbip ediyor. Açtım mesajı, hala bipliyor. Takıldı sandım. Gecenin bir yarısı ne düşünebilirim başka? Hayır siz olsanız ne düşünürsünüz? Meğer üst üste 14 farklı numaradan 15 mesaj gelmiş.

Mesajda da "Keeendiimii tutuucaam, çook sabırlı ooolucaaam, naapııp ediip sonundaaa beeeeeen çııldııırmııııcaaam, çııldırmıcaaam çııldırmııcam çııldırmıcaam çııldırmııcaaaam!" yazıyor.

Ama ben nasıl gülüyorum, böyle delimanyak gibi gülüyorum. Çok fena yani. Tabi o an gitti her şey sinirim falan. Meğer Bilge bi sürü kişiyi organize etmiş, herkes aynı anda aynı mesajı atmış bana. Nasıl mutlu olmuştum o gece. Aklıma geldi şimdi.

Keşke şimdi de öyle bir şey yapsanız. Telefon numaramı vereyim isterseniz? Twitter'dan Facebook'tan, Tumblr'dan falan da yapsanız olur. Evet evet, çok güzel olurdu, tam da şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder