12 Ağustos 2012 Pazar

Öyle bir hava var ki bugün, ben de öyle bir kafadayım ki. Sabahtan beri yabancı diziler izliyorum. Yabancı bloglar okudum. Sanki hava çok güzelmiş, mükemmel bir güneş varmış, ben de mükemmel bir yazlık evdeki odamda oturuyormuşum gibi. Full hd bir filmin içindeyim. Çok güzel müzikler çalıyor. Hafif rüzgar esiyor. Odamın balkonuna çıksam uzun bir kumsal, mükemmel bir deniz görecekmişim gibi. Kumsalın bir köşesinde bir grup voleybol oynuyor olacak. Bir sürü kişi yüzüyor, daha fazlası güneşleniyor olacak. Sahile paralel bir sahil şeridi olacak. Orada oturup kahvesini içenler, top oynayanlar, paten yapanlar, kaykay yapıp bisiklet sürenler olacak.

Hayal dünyamı sikmek istiyorum şu an.

DAHA PERDEYİ AÇIP DIŞARI BİLE BAKMADIM. KLİMAYI HİÇ KAPATMADIM. FANTEZİME SOKAYIM.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder