21 Ağustos 2012 Salı

Tam bir salağım.

-Telefondan yazmayi pek sevdim. O yuzden Turkce karakter olmayisini mazur gorun.-

Dun tam bir salaktim. Evet evet, bildigin salaktim yani.
Soyle anlatayim: Kuzenlerimle bir pikaba dolusup denize gidelim dedik, gittik de. Arkaya oturanlar falan da oldu, giderken muzikler falanlar filanlar pek eglenceliydi. Denize girmeler, guneslenmeler falan tabi hemen. Ben de kivircik saclarimi sallaya sallaya gidiyorum. (Tabi tum gozler uzerimde, nasil da havaliyim) Ehem, neyse megalomanligin yeri yok bu yazida, cunku cok salagim. Deniz bisikleti kiralayalim dedik, kiraladik. Gozlugumu de aldim yanima. Gozluk kullananlar bilirler, denize girerken gozlugu cikartinca denizin hicbir tadi kalmiyor, hele de buyuk numarali miyopsaniz 2 metre etrafinizi gorebiliyorsunuz sadece. E olur mu oyle sey? Etrafta bir suru millet, kizlar falan; gormemek ayip olur. Eh iste ben de gozlugumu taktim. Neyse acildik biraz. Denize girelim dendi, ben de peki dedim. Bisikletin on tarafina cikip mukemmel atlayislarimdan birini yapacagim. Cok guzel bir atlayis yapip, kendimi olimpiyatlarda hissettim bir an. Hani yuzuculer atlayip zibilyon metre gidiyor ya su altinda, ben de onlar gibi bi havalara girdim, gidiyorum suyun altindan. Neyse yuzdum geri bisiklete ciktim. Tabi o ara cekilen fotograflar var, onlara bakicam, "Gozlugum kimdeydi?" dedim. Kimseden ses yok, "Gozlugumu verin lan" dedim, hala ses yok, "Verinsene lan su gozlugu!" diye cikistim en son. Baktim millet mal mal bana bakiyor, ben de mal mal onlara bakmaya basladim. Ablam olaylari cozmus tabi "Gerizekaliiii! Atlarken cikartmadin mi gozlugu maaaaal!" diye bir cikis yapti. O an farkettim ki son zamanlarin en buyuk salakligini yapmistim. Bildigin gozume bir perde indi. Hicbir seyi goremiyorum neredeyse. -Salak- Harry Potter her tehlikeli sahnede gozlugunu dusuruyor ya hani, oyle oldum bende, kor kor etrafa bakiyorum. Gunun geri kalani da kor bir sekilde devam etti. Hayir, giden Rayban'ima acimiyorum (Yalan!) plajda bana bakan kizlara bakamadigim icin uzuluyorum (Yalan! Kimse de bakmadi kesin!). Ama nasil da kuğul olmusumdur simdi, herkes bana bakarken ben kimseye bakmadim. (Yazar burada hala kendini kandiriyor. Podyumda yaz kreasyonu sergiler gibi yurudu ama kimse onu siklemedi aslinda)
Vel hasıl kelam, tam bir salagim efenim.
Param da yok, lens alana kadar kör kaldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder