1 Eylül 2012 Cumartesi

Bir Adanalının isyanı.

İnsanlar görüyorum, sonbahar geldi diye seviniyorlar. Millet hava soğuyacak diye seviniyor. Battaniyeleri ve ince hırkalarıyla buluşacakları için hayli mutlular. Belki yağmur yağar da ince yağmurluğumu giyerim diyorlar. Serin havada battaniyenin altında kahve ya da sıcak çikolata içerken film izlerim diyorlar.

Ne güzel hayaller bunlar, ne güzel diyorlar.

Ama o insanlar bilmiyor ki biz Adana'da yanıyoruz. Ebemiz sikiliyor sıcaktan. Gündüz dışarı çıkamıyorum. Gözlerimizi kısmaktan etrafı göremiyoruz. Terden her tarafımız ıslanıyor. Tshirtlerimizin rengi değişiyor. Ter kıçımızdan akıyor. Oradan bacaklarımızdan akarak ayakkabımızı ıslatıyor. Bilmiyorlar ki klimalı bir yere girince çıkarken yüzümüz çözünüyor sıcaklık değişiminden. Bilmiyorlar ki yürümemiz gerekn bir yer varsa yoldaki tüm süper marketlere ve bilimum klimalı mağazalara zorunlı giriyoruz. Bilmiyorlar ki insanlar burada sıcaktan pişik oluyor.

Ulan Allahsızlar. Bari gözümüzün içine baka baka sevinmeyin. Biz burada hala geceleri klima çalıştırıyoruz. Hem de 25'te. Yeter lan.

3 yorum:

  1. adana'da sonbahar kasım aralık'ta yaşanır.ocak, şubat,mart kıştır.geri kalan tüm aylar yaz mevsiminin özelliklerini taşır.ilkbahar birkaç gün olur sonra hooop yaz gelmiştir.

    YanıtlaSil
  2. Geçen yıl doğum günümde (13 Kasım) tshirt giyiyordum ben daha. Aralığa doğru ceket giymeye başladım. Adana fena Adana.

    YanıtlaSil
  3. ben de Antalya'da aynı şekilde yanıyorum ve sonbahar geldi haberlerine deli üzülüyorum :(

    YanıtlaSil