21 Eylül 2012 Cuma

Cover listesi - 1

Size çok güzel bi' cover listesi hazırlayayım dedim, içimden geldi. 

Şöyle başlayalım. 

Katy Perry - Firework Cover by Avery

Triggerfinger - I follow rivers (Cover)

Cover listesi yapıp da The Fray - Heartless koymamak olmaz. Olsa da ayıp olur, günah olur. 

Cover listesi Glee'siz de olmaz hani. Listenin ilerleyen sıralarında tekrar yer vereceğim ama şimdi bi We Found Love iyi gider bence.

Madem hareketli gidiyoruz, böyle buyurun.Bunu şu an ilk kez dinliyorum ve pek beğendim. 
 Party Rock Anthem - LMFAO (Cover by @KarminMusic)

Price Tag en sevdiğim şarkılardan biridir. Hatta üst üste 19 kez dinlemişliğim var. Coverını dinlememiştim daha önce. Ama merak ettim bi dinleyeyim dedim. Üflemeli çalgılara olan düşkünlüğümün bir sonucu olarak :  Price Tag - Jessie J ft. B.o.B. (Cover by @KarminMusic)

Across The Universe filmini izlemeden önce The Beatles üyelerinin oynadığını falan sanıyordum. Biraz da ön yargılı başladım filme. Nasıldır acaba şarkılar diye. Ama pek güzel olmuş. En çok kendini hatırlatan da şüphesiz ki All You Need Is Love olmuş.

The Beatles demişken Fiona Apple'ın da hakkını vermek lazım. Across The Universe coverı muazzam olmuş. 

Madem o dönemlere gittik, bir de Bob Dylan coverı dinleyelim dedim, çok da iyi ettim bence. Bob Dylan iyidir. Ama bizim Sertab ne yapmış bilemedim. Yorumu size bırakıyorum. Bana yorumunuzu bildirirseniz müteşekkir olurum. Evet, buyrun, Sertab Erener - One More Cup of Coffee

En güzelini sona sakladım. Son zamanlarda dinlediğim en güzel cover olmuş bu. Klipteki hareketler ve ritim de cabası. Walk off The Earth - Man Down - Rihanna Cover

1 yorum:

  1. sertab nakaratın içine etmiş.baya baya içine etmiş..

    YanıtlaSil