23 Eylül 2012 Pazar

Cover listesi - 2

Akustik coverları sevdiğimiz konusunda hemfikiriz değil mi? Evet, güzel. Buyrun. Katy Perry - Teenage Dream (Tyler Ward Acoustic Cover)

Metallica'yı sevmeyen, saygı duymayan varsa yazıyı okumayı bırakabilir. Bundan sonrası onun için pek de gerekli değil. Neyse, Metallica bir cover yapmış, bence en iyi coverlar listesine  ilk sıralardan giriş yapar. Bu öyle bir cover ki, daha fazla konuşamayacağım. Metallica - Turn The Page (Bob Seger cover)

Deep Purple, yine saygı duyulması gereken bir grup. Bir şarkıları var ki, orijinali ve coverı arasında bir seçim yapamıyorum. Ama cover listesi yapıyorum sonuçta. Bu şarkıyı bilmiyordum ben hiç. Ne orijinalini ne de coverını. Ama Ezgi sağ olsun gönderdi bana. İyi ki de göndermiş, ufkum genişledi resmen. Neyse efendim, çok konuşmadan şarkıyı vereyim. Opeth - Soldier of Fortune (Deep Purple Cover)

Cover listesi yapıp da Jeff Buckley - Hallelujah koymazsak olmaz değil mi? Ayıp olur, günah olur.

Bir Sweet Dreams coverı vereceğim, Rockçı Serpil kadar olamaz tabi ama Marlyn Manson da iyi söylemiş. Buradan buyurun. Marilyn Manson - Sweet Dreams (Eurythmics cover)

Bunu yeni keşfettim ve gittikçe kendimi Deep Purple'a saygısızlık etmiş gibi hissediyorum. Ama bu adamlar Smoke on The Water'ı çok iyi çalıp söylemiş, hakkını vermek lazım. Carlos Santana feat. Jacoby Shaddix - Smoke on the Water 

Cover demişken Teoman'ın da coverları çok iyidir. Mesela Kadınım. Buradan dinleyelim. Teoman - Kadınım

Şimdi bir cover buldum. Orijinalinden daha iyi söylenebileceğini düşünmüyordum bu şarkının. Hala da pek tatmin olmadım. Aynı seviye diyebilirim. Mr. Big - Wild World (Cat Stevens cover)

Bu coverı sizin yorumunuza bırakıyorum. Orijinali, yani Duman versiyonu her zaman her yerde çok iyidir ve asla ikinci plana atılamaz. Ama Melis Danişmend öyle bir söylemiş ki, dinlediğin psikolojiye göre beğenin değişebilir. Siz yorumlayın. Melis Danişmend - Haberin Yok Ölüyorum (Duman cover)

Bunu bilmeyen, sevmeyen yoktur sanırım. Varsa bile çok dinlemekten sıkılmıştır ama ben sıkılmam. Şüphesiz ki bu da en iyi coverlar listesinden en üst sıralarda yer bulur. Hypnogaja - Here Comes The Rain Again (Eurythmics cover)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder