26 Eylül 2012 Çarşamba

Cover listesi - 3

The Beatles coverlarını sevmem diyorum diyorum ama çatır çatır da paylaşıyorum. Buradan da buyurun : Walk off the Earth- Yesterday (The Beatles cover)  Çok kişi beğenmeyebilir pekala. Dinlediğin zamanki psikolojin ve beklentilerine bağlı olarak değişebilir şarkının etkisi. Fena değil ama.

Ali Atay da çok güzel şarkı söyler. Nam-ı diğer Mecnun. Ezginin Günlüğü şarkısını coverlamış. Pek güzel etmiş. Buyurun : Ali Atay - Eksik Bir Şey (Ezginin Günlüğü Cover)

Sexy and I Know It'in en güzel coverı şüphesiz ki Glee coverıdır ama Glee için ayrı bir yazı yazacağım için şimdilik bu farklı coverı dinleyelim. Noah - Sexy And I Know It (LMFAO cover)

REm en çok dinlediğimiz, en çok sevdiğimiz şarkılardan biri olan Losing My Religion'u söylüyor. Başka şarkıları da pek bilinmez. Ben bile bilmiyorum hatta. Ama Munich'i coverlamışlar. Ne de güzel olmuş. REM - Munich (Editors cover)

Beyaz Show'da dinlemiştim bunu da. Orijinali Volkan Konak'a ait. Sarp Apak'ın şarkıcı kimliğinin başarısını tartışmayalım bence. Öner Erkan da çok güzel çalmış. Sarp Apak & Öner Erkan - Efulim (Volkan Konak cover)

Bunu da ismini vermek istemeyen bir okuyucu tavsiye etti bana. Sezen Aksu'nun şarkısıymış. Aydilge de iyi yapmış. Ben beğendim. Aydilge - Sorma (Sezen Aksu cover)

Bu grubu da pek bilmem. Belki iki şarkısını. Ama bu cover çok tadında olmuş. 30 Second To Mars - Bad Romance (Lady Gaga cover)

Karmin'i çok sevdim ben. Born This Way'i de güzel yapmışlar. Karmin - Born This Way ( Lady Gaga cover)

Bu da pek hoş olmuş. Boyce Avenue - Grenade (Bruno Mars Cover)

Buna yorum yapmadan direk şarkıya geçmek istiyorum. Çok başarılı, öyle böyle değil. The Civil Wars - Dance Me To The End Of Love 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder