16 Ekim 2013 Çarşamba

Anlamadığım şey şu ki, yabancı şarkıcı / grupların Jesus hakkında zilyon tane şarkı yapmış olması ve herkesin bunu dinlemesi mi doğal olan, yoksa bizde Muhammed'le ilgili şarkı olmaması ve olsa da insanların bunu dinlemeyecek olması mı doğal olan?
Burada, hani lisede, ortaokulda size "İngilizce şarkı neden dinliyorsun? Adam ne diyor anlıyor musun?" dedikleri zamana dönmemiz gerek. Biraz önce "Jesus" isimli bir şarkı dinledim. Müziği çok güzeldi, sözlerin de genelini anladım ama yine de internetten baktım. Şarkıda benim bilmediğim bir sürü hristiyan şeylerinden bahsediyor. Bunu dinleyen binlerce Avrupalı hristiyan var. Müslümanlar da vardır elbet. Hatta İngilizceye hakim olmayan ve benim gibi sözleri merak edip bakmayan bir çok insan dinleyecek. (O lisedeki ortaokuldaki arkadaşlarınızın selamı var size) Ama söylemek istediğim şu: Onlar kendi dinleri ve peygamberleriyle bu kadar barışıkken, şarkıda ona hitap ederek konuşabiliyorken, biz neden "Muhammed" demeye bile çekiniyoruz? Muhammed ile ilgili şarkı yok benim bildiğim kadarıyla. (İlahiler konumuzun dışıdır) Olsa bile bunu dinleyebilir miyiz bilmiyorum. Birkaç kişi dinlerse dinler, onlar da gizli gizli. 
Her müslümanın gerici ve yobaz olduğu düşüncesini, aciz beyinlerinize kim koyduysa, buna inanmamak sizin elinizdeydi. Her şey için çok geç değil elbet, ama sizin kendi yanlışınızı kabul edebileceğinizi pek sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder